Een schoon klantenbestand voor Auto Haarhuis

Actuele data in ons systeem is essentieel

In aanloop naar de officiĆ«le marktintroductie werd de pilot van Quality Care gedraaid bij Auto Haarhuis. Niet de minste partij, want het bedrijf uit Geesteren was tot zeer recent – 8 oktober – Autobedrijf van het Jaar 2018/2019.

Medio september 2019 gaf Jasper van Riel (Functioneel beheerder dataverrijking) er namens RDC een on-site demonstratie. Tijdens en na afloop kon de digitale dataverrijker rekenen op bijval. “Groot enthousiasme bij Auto Haarhuis. De gegevens in Car-Systems zijn weer actueel”, berichtte Van Riel op zijn Linkedln. Om de samenwerking extra te omlijsten, liet RDC een megataart aanrukken. De geslaagde demo geldt als opmaat naar een brede kring van gebruikers.

Anja Nijland, controller bij Auto Haarhuis, vindt het product gebruiksvriendelijk.

“Actuele data in ons systeem voor bedrijfsvoering is essentieel, Met deze oplossing zijn we erg blij. Wat Quality Care voor ons aan filtering en fine tuning regelt, is gezien onze aantallen klantrelaties echt niet handmatig te doen. Ook zijn de schermen helder en goed vormgegeven.”

Aanleiding voor Auto Haarhuis om proef te draaien was onder meer de tweede vestiging die het bedrijf begon in Almelo. Ook daar wenste het bedrilf een ‘schoon’ klantbestand. Onzuiverheden sluipen er makkelijk in, zegt Nijland.

“Zoals in het CRM per ongeluk het postbusadres invoeren, in plaats van het bezoekadres. Zoiets komt voor. We werken hier met meerdere mensen aan de receptie. ledereen heeft zijn eigen manier voor gegevensinvoer, al is het maar de volgorde van de data. Quality Care doorloopt alle administratie over je klanten en komt met voorstellen voor verbetering. Verder filtert het dubbele registraties, voertuigen die inmiddels gesloopt zijn of geĆ«xporteerd. Alles is en blijft up to date.”

Heb je een vraag of opmerking,
of ben je op zoek naar advies?
Bel ons

Op werkdagen van 8:00 tot 17:30 uur kun je ons telefonisch bereiken.

020 - 644 55 53
Stuur een mail

Op de eerstvolgende werkdag neemt een medewerker van de servicedesk contact met je op over jouw bericht.

servicedesk@rdc.nl