Als je niet verbetert, hol je achteruit

CarProf Valentijn Zaltbommel is uitgeroepen tot BOVAG Onafhankelijk Autobedrijf van het Jaar 2019-2020. RDC kwam op bezoek om de mensen van Valentijn daar uitgebreid mee te feliciteren en deze winnaar een cadeaucheque te overhandigen: een jaar lang gratis Quality Care. Quality Care schoont de klantdata en past deze in je garagesoftware automatisch aan. Een up-to-date klantenbestand is de basis voor succesvol klantbeheer.

Transparant en betrouwbaar

Opvallend is dat je bij de entree gelijk de werkplaats in kunt kijken. Als klanten op hun auto wachten zien ze de monteurs aan de slag. Adrie: ‘We hebben hier niks te verbergen en willen op alle manieren transparant en betrouwbaar zijn.’

Adrie Valentijn vertelt dat hij erg trots is om winnaar te zijn. En dat geldt voor het hele bedrijf. Waar andere autobedrijven het lastig hebben om goede monteurs te vinden heeft hij een wachtlijst en komen ze spontaan langs om te vragen of hij nog een leuke baan voor ze heeft.

Werkprocessen perfectioneren

Naast hart voor zijn mensen en iedereen op de juiste plek in het bedrijf stelt Adrie alles in het werk om klantverwachtingen te overtreffen en werkprocessen te perfectioneren. Alles wordt onder de loep genomen en verbeterd zodat de bezettingsgraad van de bruggen in de werkplaats steeds hoger wordt.

Kennis overdragen en inspireren

Adrie en zijn partner vinden de extra aandacht en aanloop leuk. Ze hebben zelfs een ruimte ingericht om bezoek te ontvangen en workshops te geven. Adrie: ik heb alle facetten en onderdelen van de werkplaats gezien en nu is het goed om kennis over te dragen en andere ondernemers te inspireren.

Ze begonnen met dit bedrijf in 2011, vanuit een garage. Op dit moment is het uitgegroeid tot een bedrijf met 13 mensen. Adrie zijn vrouw vertelt lachend: ‘hij denkt snel, praat snel en beslist snel. We doen het hier samen en gaan voor innovatie.’ Ze denken er nu over om naast de werkplaats ook auto’s te gaan verkopen. En dat wordt vast een succes met de mindset die de Valentijns hebben.

Heb je een vraag of opmerking,
of ben je op zoek naar advies?
Bel ons

Op werkdagen van 8:00 tot 17:30 uur kun je ons telefonisch bereiken.

020 - 644 55 53
Stuur een mail

Op de eerstvolgende werkdag neemt een medewerker van de servicedesk contact met je op over jouw bericht.

servicedesk@rdc.nl