Ondersteuning

Proefrit Manager

Proefrit Manager

We hebben de meest gestelde vragen over Proefrit Manager hieronder voor je op een rijtje gezet.

Veelgestelde vragen over Proefrit Manager

1. Wat is Proefrit Manager?

Proefrit Manager is een app die je in staat stelt om snel, overzichtelijk en veilig de administratie van alle vormen van tijdelijk vervoer te registreren; proefritten, vervangend vervoer en verhuur.

2. Kan ik ons DMS aan Proefritmanager koppelen?

In de webapplicatie is een API key te vinden die het mogelijk maakt dat jouw CRM of DMS informatie van Proefrit Manager kan halen.

3. Mag ik een kopie maken van het rijbewijs van de berijder?

Ja, dit is toegestaan, zolang de proefrit duurt. Ons systeem verwijdert het plaatje  automatisch als de proefrit is afgerond en onthoudt alleen het rijbewijsnummer.

4. Kan ik als verkoper mijn eigen naam onder het proefritformulier plaatsen?

Ja, dit is mogelijk, door de verkoper te selecteren onderaan het formulier. Verkopers opvoeren kan in de webapplicatie onder het kopje “Medewerkers”.

5. Kan ik mijn eigen logo plaatsen op het proefritformulier?

Ja, via de webapplicatie is het mogelijk om bij instellingen het logo te uploaden in PNG of JPEG formaat.

6. Kan ik mijn eigen algemene voorwaarden toevoegen?

Ja, via de webapplicatie is het mogelijk om bij instellingen de voorwaarden in PDF te uploaden. Deze worden meegestuurd aan de berijder bij vertrek voor de proefrit en nadien. We adviseren je wel om de voorwaarden uit te draaien en beschikbaar te stellen voor de berijder voor deze start met de proefrit.

7. Kan ik een aangepast eigen risico m.b.t. de verzekering invullen?

Dit is mogelijk. We hebben een vak opengelaten waar een bedrag kan worden ingevuld. Aangezien ieder bedrijf en merk verschillende voorwaarden en bedragen hanteert, hebben we deze optie gekozen.

Ken je onze online Automotive Dashboards al? Hiermee kun je eenvoudig je eigen markt analyseren.

Is je vraag niet beantwoord of ben je nieuwsgierig naar
wat Proefrit Manager voor jou kan betekenen?
Bel ons

Op werkdagen van 8:00 tot 17:30 uur kun je ons telefonisch bereiken.

020 - 644 55 53
Stuur een mail

Op de eerstvolgende werkdag neemt een medewerker van de servicedesk contact met je op over jouw bericht.

servicedesk@rdc.nl