RDC ondersteunt je optimaal.
Van APK tot voorraadbeheer en
van taxatie tot marktanalyse.
Jij zorgt voor je klanten, wij zorgen voor de informatie en processen die je daarbij nodig hebt. Onze missie is helder: wij helpen bedrijven in de mobiliteitsbranche om hun klanten beter te bereiken, te bedienen en te behouden. RDC zorgt voor maximale ondersteuning met behulp van bestaande en nieuwe data, voor online en offline vraag en aanbod.
Ruim een halve eeuw innovatie: over RDC
Aandeelhouder van RDC is Bovemij, de belangrijkste verzekeraar van de mobiliteitssector en 100% dochter van BOVAG. In 2017 bestond RDC 50 jaar. Een halve eeuw waarin we onszelf steeds opnieuw uitvonden. Een voorbeeld: toen in 1985 de APK werd ingevoerd in Nederland, moest dit aanvankelijk telefonisch worden afgemeld bij de RDW. Geen doen natuurlijk, maar RDC vond een oplossing. Op basis van het (destijds hypermoderne) Videotex-systeem maakten we afmelden via datacommunicatie mogelijk.
Aanjager van innovatie en optimalisatie
Hierna volgden nog vele kantelmomenten in de branche en evenzoveel oplossingen en systemen om alle ontwikkelingen en noviteiten in goede banen te leiden. Dat maakt ons niet zomaar een schakel in de dynamische mobiliteitssector, maar een echte aanjager van innovatie en optimalisatie in de branche.
RDC neemt privacy en zelfregulering serieus
Al in 2012 heeft RDC het Privacy Waarborg gekregen. Met dit keurmerk laat we zien dat we op een correcte manier contactgegevens gebruiken voor reclamedoeleinden bijvoorbeeld via e-mail, post, social media en de telefoon. Het Waarborg geeft je de zekerheid dat RDC privacywetgeving en zelfregulering serieus neemt, en voldoet aan de extra strenge regels van het Privacy Waarborg met betrekking tot het verwerken van persoonsgegevens voor reclame- en marketingdoeleinden.
Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen?
Of je net een nieuw autobedrijf start of op zoek bent naar gedetailleerde informatie over jouw markt; wij helpen je op weg!
Vraag om adviesBekijk onze producten of ga naar ondersteuning
om antwoord te vinden op je vragen.
Klantcases
In onze klantcases vertellen klanten van RDC over hun ervaringen, inspiratie en wat ze drijft.
Klachten
Heb je klachten over RDC inzake misbruik maken van adressen, een onduidelijk privacy statement of niet werkende afmeldhyperlinks in reclamemails? Dan kan je gratis een klacht indienen bij het klachtenloket van DDMA op www.privacywaarborg.nl.
of ben je op zoek naar advies?
Op de eerstvolgende werkdag neemt een medewerker van de servicedesk contact met je op over jouw bericht.
servicedesk@rdc.nl